אם שמעת כבר על הבאז סביב הפרסום בפייסבוק ולא הבנת על מה כל המהומה
או אולי ניסית לפרסם לבד וזה לא היה כל כך אפקטיבי הגעת למקום הנכון

זו ההזדמנות שלך לגלות איך לגרום לעשרות לקוחות להגיע לאתר או לדף הפייסבוק שלך
סמינר לפרסום בפייסבוק

ההוכחה שהפרסום בפייסבוק באמת עובד נמצאת כרגע מול העיניים שלך, בזמן שאתה קורא את השורה הזאת :-)

רשת פייסבוק היא היום אחד האתרים בו הגולשים מבלים את רוב זמנם ולכן זהו גם המקום הטוב ביותר למצוא את הלקוחות ולפרסם להם.  

ביום רביעי ה – 21/3/12, אנחנו הולכים ללמד קבוצה של בעלי עסקים, איך אפשר לנצל את פייסבוק לטובת העסק שלהם כדי להביא לקוחות חדשים בקלות.

למה כדאי לפרסם בפייסבוק?

בישראל יש כיום כ – 3.4  מיליון משתמשים רשומים בפייסבוק, זמן הגלישה הממוצע שלהם הוא כ – 35 ד' ביום.

כלי הפרסום הממומן בפייסבוק מאפשרים לך היום מבחר של אפשרויות פרסום קלות וממוקדות כמו קרן לייזר
שפוגעת בול בקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך.

  • פשטות הפעלה של מערכת הפרסום בפייסבוק, אחת המערכות האינטאיטיביות
    והקלות לפרסום.
  • אפקטיביות, למודעות בפייסבוק יש מיקוד טוב יותר מכל פרסום אחר.
  • עלות לקליק, מהנמוכות ביותר בהשוואה לערוצי פרסום אחרים.
  • תשלום רק עבור גולשים שלחצו על המודעה.

אז למה בעלי עסקים לא מפרסמים בפייסבוק ?

  • חושבים שזה מסובך מידי
  • לא מבינים מה הפרסום בפיסבוק יכול  לעשות לעסק שלהם
  • ניסו בעבר לבד ללא לימוד מקצועי וזה פשוט לא עבד
  • פשוט לא יודעים איך לעשות את זה

הסמינר לפרסום ממוקד בפייסבוק מתקיים בכיתת מחשבים, כחלק מהסמינר תבין איך עובד עולם הפרסום ברשת החברתית, תלמד כיצד אתה יכול לנצל את כלי הפרסום לעסק שלך, ותבנה בליווי צמוד את קמפיין הפרסום שלך. בסיום הסמינר הקמפיין שלך כבר יהיה מוכן.

מה לומדים בסמינר לפרסום ממוקד בפיסבוק:

  • אפשרויות הפרסום הקימות בפייסבוק והתאמתם למטרות שלך בשיווק בעסק 
  • כיצד להגיע באופן פשוט ובעלות נמוכה אל קהל הלקוחות
  • כיצד לנצל את הכוח החברתי של הרשת ולייצר קמפיין עם המלצות של חברים
  • כיצד כותבים מודעות ודפי נחיתה משכנעים
  • מה הנוסחא לפרסום אפקטיבי ופעילות נכונה בפייסבוק
  • הטריק הגדול שמשרדי הפרסום לא רוצים שתדעו על פילוח קהל המטרה שלכם בקלות ובמקצועיות – פילוח לייזר

מתי ואיפה הסמינר מתקיים ?

ביום רביעי ה – 21/3/12 בין השעות  10:00 – 16:00 (התכנסות בשעה 9:30),
במרכז הישראלי לטכנולוגיה ותקשורת IITC ברחוב החילזון 3, רמת גן.

מה ההשקעה ?

ההשקעה בסמינר של יום מלא היא 500 ש"ח, למקדימים להירשם עד 14/3 תינתן הנחה של 100 ש"ח, ההשקעה היא רק 400 ש"ח (ניתן לשלם ב 2 תשלומים).

בנוסף כל משתתף מקבל:

חוברת מפורטת עם כל החומר שנלמד
בונוס – שימוש ללא תשלום למשך 60 יום במערכת שלח מסר. שווי ההטבה 100 ש"ח.

מערכת שלח מסר מאפשרת לרכז את הלידים מהלקוחות ולנהל אותם בקלות, לבנות דפי טאבים לדף האוהדים, לשלוח ניוזלטרים לנהל רשימת דיוור ועוד הרבה יותר.

וזה לא הכול, גם אחרי שהסמינר נגמר אתם לא נשארים לבד, כחלק מהסמינר נפתח קבוצה סגורה למשתתפים, בא תוכלו להמשיך להתייעץ, לשאול שאלות ולקבל טיפיים.

כל המידע על פרסום בפייסבוק במפגש מרוכז אחד!

מספר המקומות מוגבל, כדי להבטיח את מקומך בסמינר יש להירשם מראש
לאחר הלחיצה תעבור לטופס רישום ותשלום מאובטח 

מה חייבים כדי להשתתף בסמינר!

  • חשבון פעיל בפייסבוק
  • כרטיס אשראי (כדי לפתוח חשבון מפרסם)
  • דף אוהדים (למי שעדיין אין דף אוהדים לעסק תינתן הדרכה כיצד לפתוח דף לפני הסדנא)
  • רצון למנף את הרשת החברתית לטובת העסק

האם אתה יודע לנצל את הכוח של השיווק החברתי לטובת העסק שלך ?

תאר לך שמישהו רואה מודעה שפרסמת, ומתחת למודעה הוא רואה ששני חברים שלו קשורים אליך ואוהבים את המודעה, בדיוק כמו המלצה של חבר קרוב. האם מודעה כזו יכולה להגדיל את מספר הפניות לעסק שלך ?  

אם יש לך כבר דף אוהדים בפייסבוק
ואתה לא יודע מה בדיוק לעשות איתו !

או שיש לך שירות/מוצר שהוא הרבה יותר טוב משל האחרים,
 אבל אתה מתקשה להביא לקוחות !

אז הסמינר לפרסום ממוקד בפייסבוק הוא בדיוק הסמינר בשבילך

מספר המקומות מוגבל, כדי להבטיח את מקומך בסמינר יש להירשם מראש
לאחר הלחיצה תעבור לטופס רישום ותשלום מאובטח

הסוד הגדול של פרסום אפקטיבי בפייסבוק ב – 3 – חלקים:

חלק 1 –  המודעה 
בניגוד לגוגל ששם הגולשים מחפשים באופן אקטיבי אחר שירות / מוצר או מידע בפייסבוק הגולשים מבלים עם חברים שלהם. כדי למשוך את תשומת ליבם צריך לפנות אליהם באופן רגשי, לעורר סקרנות ולדבר איתם באופן קליל על מה שמפריע להם.

כחלק מהסדנא לפרסום ממוקד בפייסבוק תלמד כיצד לכתוב מודעות באופן מקצועי כך שהלקוחות ילחצו על המודעה שלך.

מרכיבים של מודעה אפקטיבית

כותרת- מה כותבים בשורת הכותרת, סוגי כותרות שונים (שאלה, תועלת, סקרנות ועוד).
גוף המודעה- מה היא השפה שבה מדבר הלקוח, וכיצד אנחנו גורמים לו ללחוץ על המודעה.
תמונה- תמונה אחת שווה אלף מילים. מה היא תמונה אפקטיבית שתומכת במסר של המודעה ומעוררות את הלקוח הפוטנציאלי, וכיצד ניתן למצוא תמונות כאלו בקלות.

חלק 2 – הגדרת קהל היעד
פייסבוק מאפשר לפלח את קהל היעד באופן מדויק לפי מאפיינים דמוגרפים ולפי תחומי עניין של האנשים. הטריק הגדול של הפרסום בפייסבוק הוא להגדיר מי קהל היעד שלך ואיך אתה מוצא אותו.

כחלק מהסדנא לפרסום ממוקד בפייסבוק תלמד כיצד למצוא את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך בפשטות, בקלות ובדיוק של קרן ליזר.

דוגמא לקריטריונים לבחירת קהל יעד: מין, טווח גילאים, מיקום גאוגרפי, שפות, גיל, מצב השכלה, מצב תעסוקתי, מקום עבודה, סטטוס זוגיות, סטטוס משפחה, תחומי עניין, תחביבים ועוד הרבה קריטריונים אחרים.

חלק 3 – דף נחיתה
הלקוח הפוטנציאלי שלך כבר לחץ על המודעה שפרסמת, עכשיו צריך רק לשכנע אותו לפנות אליך. כדי לשכנע את הלקוח לפנות אליך צריך לדבר איתו בשפה שהוא מבין.

כחלק מהסדנא לפרסום ממוקד בפייסבוק תלמד את המרכיבים של דף נחיתה טוב, וכיצד מדברים בשפה שהלקוח מבין.

הלקוח מתעניין בדבר אחד WIIFM)) – "מה יוצא לי מזה", מהמוצר או מהשירות שלך. ברגע שאתה מדבר בשפה שהלקוח מבין, רוב תהליך המכירה כבר נעשה בשבילך.

לאחר הסדנא, תשלוט בכלי הפרסום של פייסבוק ותלמד איך להביא לקוחות אל העסק שלך.   

מספר המקומות מוגבל, כדי להבטיח את מקומך בסמינר יש להירשם מראש
לאחר הלחיצה תעבור לטופס רישום ותשלום מאובטח

מה חושבים מנהלי המותגים וסמנכ"לי השיווק המובילים במשק על פייסבוק?

75% מהנשאלים העידו כי הם רואים בפייסבוק ערוץ שיווק אפקטיבי; 25% מהם אמרו כי פייסבוק הוא ערוץ שיווק אפקטיבי מאוד; 51% אמרו כי מדובר בערוץ שיווק אפקטיבי למדי; ואילו רק 22% טענו כי הפייסבוק אינו ערוץ שיווק אפקטיבי

הנתונים מתוך הסקר שערכה חברת המחקר מידע שיווקי (סי.איי) בהנהלת נעם רז ומרב שפירא שערכה עבור TheMarker, ובמסגרתו רואיינו בתחילת אוקטובר 42 מנהלי מותגים וסמנכ"לי שיווק, חברי איגוד השיווק הישראלי.

תוכנית מפורטת של הסמינר:

חלק 1 – 10:00-11:40 – 

מאפיני הפרסום בפיסבוק – מבוא לפרסום ברשת
אפשרויות הגדרת קהל היעד, מאפיינים של קהל היעד, פילוחים מיוחדים של קהל היעד – הסודות של שיווק ממוקד

סוגים שונים של קמפיינים בפייסבוק – שיווק חברתי בפעולה
הגדרת מטרות לקמפיין, קמפיין לאתר אינטרנט, קמפיין לדף אוהדים, קמפיין ליקים לדף אוהדים, קמפיין לקידום אירוע, קמפיין לקידום פוסט.

חלק 2 - 12:00-13:40 – 

הסודות של כתיבת מודעה אפקטיבית בפייסבוק
כיצד כותבים מודעות שעובדות. שורת הכותרת- סוגי כותרות שונים, גוף המודעה- סוגי מודעות שונים, תמונה- תמונות אפקטיביות

דף נחיתה אפקטיבי – כתיבה שיווקית על קצה המזלג
מרכיבים של דף נחיתה אפקטיבי, חשיבות הקריאה לפעולה, הוספת דף נחיתה לדף אוהדים

חלק 3 - 14:10-16:00 – 

בניה וניהול של קמפיין פרסום בפייסבוק – התנסות מעשית
הגדרת חשבון פרסום, תכנון קמפיין, בניית מודעות, הגדרת קמפיין, יצירת והרצת קמפיין פרסום בפייסבוק, ממשק הניהול, מעקב ובקרה על הקמפיין

 

Comments are closed.